Kozak podbija giełde XDD

WITAM

Jestem Thomas i dziś pokaże wam jak zostać kozakiem giełdowym, Kappa.

Komentarzy (16)
Komentarze
awatar
2016-03-23 12:15
aha.
awatar
2016-05-20 15:25
prowadź wodzu
2016-06-24 08:19
fajnie
2016-10-04 13:11
XD mowi wszystko :)
awatar
2016-11-06 13:22
Do boju
2016-12-01 08:28
^^
2017-06-13 21:01
trzymaj mi piwo
awatar
2017-07-04 09:11
Jakieś konkrety? Bo z tego co widzę, to nic nie ma :P
2018-07-18 08:29
Jedziesz. Wszyscy patrzymy
2019-02-12 13:31
siema
2019-02-12 13:31
japierdole w co inwestować ????
2019-12-29 16:50
Prowadź wodzu!
2020-01-03 23:49
Jestem całkiem i mam pytanie w co najlepiej ulokować pieniądze?
2020-01-03 23:49
Hehe laikiem
2020-02-17 09:09
Kto kupil figene
2020-02-27 12:48
xd
Aby dodac komentarz - zaloguj się w serwisie gragieldowa.pl
GPWŚwiatWaluty
O Autorze
Thomas giełdowy kozak. Jestem najlepszy :V